Data e postimit: 2015-07-17 11:28:43
Lexime: 10156
Ata qe na sollen lirine!
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Deshmoret e atdheut
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: ana.ela.ina.eni@gmail.com


Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I vetem I popullit tone trim e guximtar. Ajo u vatra ku te gjithe ishin te barabarte dhe te gatshem per te dhene jeten vetem e vetem per liri. Ajo I ushqeu me ndjenja te dlira dashurie sic ushqen nje nene me gjirine vet femijen.Ajo sofer I edukoi e I beri ta duan Shqiperine si nene e lirine si babane, e lufta per ta te ishte ideali per te cilin do te jepnin edhe jeten. Ishin te vegjel e te medhenj ata qe rrembyen armet e nuk ariten ta duronin varferine,urine dhe vuajtjet e popullit. Ishin burra, gra, pleq e femije qe s’duruan te jetonin ne kaosin,ne shkreteriten e eger qe solli armiku.Ishin nenat qe me lotet e tyre vajtuan bijet e vrare per atdheun. Nuk ishin njeqind,as njemije ishin njezetetemije lule e petrita qe dhane jeten e rane deshmor per vatanin. Save iu shkoi jeta e nuk nuk pane nje fijez shprese e lirie, por e e deshin Shqiperine e vdiqen duke menduar per te?Sa pane me syte e vete ku burri djali, vajza, femija, pushkatoheshin ne syte e njeri tjetrit?Sa lane femijet ne djep? Sa u internuan? Sa s’munden tua shikonin as fytyren foshnjave qe kishin fatin te vnin ne jete ne kohe te tilla.ku etja per pushtet,ambicja ishin te vetmet shoqeruese qe flinin me okupatorin.Lufta nacionalclirmtare njohu shume beteja te lavdishme ku guximin trimerine, dashurine per vendin e per te shtrenjten liri e treguan heronjte tane.Deshmoret qe sot meritojne te nderohen me respekt e dinjitet te patundur.Atdheu kishte nevoje per ta ,atdheu leshoi thirrjet per mbrojtje nga zaptuesi dhe gjaku qe na rrjedh ne vena I ndjeu vuajtjet e tij.renkimet e tij te njepasnjeshme dhe si dielli ne kulmin e korrikut shperthyen per te mbrojtur vatanin e ti jepnin funD vajtjeve nga tiranet cnjerzore.Cdo hero qe ra ne luften per liri karakterizohej nga besnikeria,trimeria e patriotizmi revolucionar.Ata kishin vetem nje synim.Nje synim per te cilin dhane jeten.Nje synim per te cilin sakrifikuan e perseri me nje dhembje krenare e ngriten koken lart me shpresen se nje dite endrrat per te cilat luftuan gjithe jeten do te beheshin realitet.Ata na sollen lirine.Ata kane merita te pafundme sa qe e gjithe jeta nuk do te mjaftonte per te shprehur mirnjohjen e thelle qe ndjejme per ta.Mirenjohjen,perulesine dhe dashurine e paneshme qe rrezaton kur ne I kujtojme cdo pervjetor e jo vetem. Kurre nder breza qe do te vine s;do te harrohen,sepse forca me te cilen ata bene veprat e tyre eshte me e madhe se gjithcka. Te vetmet qe do aririne tju mbijetojne shekujve.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Lufta
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: prometeu i lidhur
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vertete qe e meritojne te gjithe. nje hero i pagjunjezuar,qe vetflijohet per te tjeret, me durim te pafund. simbol i zhvillimit,i revolucionit e i humanizmit ....
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...




Komentet e fundit!

Emri: ANJEZA
Email: tezja.sf111@hotmail.com
Komenti: shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com